STIRI DE LA VOLKSWAGEN
09.10.2019

Noul Volkswagen R

Divizia de preformanță Volkswagen R reunește cele mai sport modele din portofoliul Volkswagen
Volkswagen R

În weekend, alergând pe circuit. În timpul săptămânii, cu treabă prin oraș. Divizia de preformanță Volkswagen R reunește cele mai sport modele din portofoliul Volkswagen. Încă din 2002, modelele R s-au simțitit ca la ele acasă pe pistele de circuit din toată lumea și, alături de performanțele superioare de motorizare, au oferit celor care le-au condus combinația ideală între confortul condusului zilnic și stilul discret. Alături de cele patru generații de Golf R, portofoliul Volkswagen R include modelele Passat R36, Touareg R50, Scirocco R și Golf R decapotabil. Pe lângă Golf R1 și Golf R Variant2, noul T-Roc R este, de asemenea, disponibil3 .   

 

Volkswagen R se aliniază noului branding al companiei cu noul său logo. Jost Capito, Director General Volkswagen R, spune: "Volkswagen R este despre emoție și entuziasm. Vom cotinua să ne concentrăm pe integrarea acestor emoții în brandul Volkswagen și în viitor. Vom folosi o abordare strategică și operativă în producția acestor modele deosebite și pentru crearea unei experiențe unice pentru cei care le vor conduce".    

 

Logo-ul Volkswagen R simbolizează un nou început al diviziei de preformață. Este mult mai modern, distinct și elegant: noul logo a fost redus la principalele sale componente, putând fi astfel folosit în diferite scopuri, dar mai ales în mediile digitale. Noul logo a fost creat în cadrul Centrului de Design Volkswagen de către echipa lui Klaus Bischoff, Director de Design, Departamentul de Dezvoltare Tehnică și echipa de marketing Volkswagen R.  

        

Noul logo iese în evidență datorită aranjamentului orizontal al elementelor și lățimii optime a liniilor componente. Contrastul dintre curbele dinamice din partea superioară și linia diagonală proeminentă din cea inferioară subliniază progresismul brandului Volkswagen. Per ansamblu, elementele mai sus menționate alcătuiesc un R alungit care lasă o impresie mult mai îndrăzneață și mai puternică, definind angajamentul Volkswagen pentru performanță și exclusivitate.

 

Klaus Bischoff, Director de Design Volkswagen, explică: "R-ul marchează vârful gamei Volkswagen, iar sigla R poate fi considerată o expresie a sportivității și esteticii modelelor pe care se va regăsi. Noul logo al diviziei de performanță este mai clar și are mai multă carismă".

 

Jost Capito punctează: "Noul logo al modelelor R și al plachetelor R-Line merge mână în mână cu realinierea brandului R. Întreaga noastră echipă lucrează intensiv la imaginea brandului și a produselor și suntem nerăbdători să continuăm dezvăluirea acestora în lunile următoare".

 

Noul logo va putea fi văzut pentru prima dată pe modelul Atlas Cross Sport R-line din America de Nord. Acest vehicul, prezentat inițial drept prototip la Salonul Auto Internațional de la New York din primăvară, va fi prezentat în premieră mondială pe 11 octombrie, la ora 16:00 (CEST).