STIRI DE LA VOLKSWAGEN
10.05.2019

Peste 10.000 de modele ID.3 au fost deja pre-rezervate

După primele 24 de ore de la lansarea etapei de pre-rezervări au fost realizate peste 10.000 de înregistrări.
ID.3

 În cadrul unei conferințe de presă organizate pe data de 8 mai la Berlin Volkswagen a dat startul etapei de pre-rezervări pentru ID.3, primul model din noua sa familie integral electrică ID. Interesul clienților pentru ediția specială ID.3 1ST, produsă în serie limitată de 30.000 de exemplare, a depășit așteptările mărcii. În unele momente sistemele IT nu au putut face numărului mare de clienți care au accesat platformele în același timp. Această situație a creat timpi de așteptare mai mari și întreruperi în procesul de înregistrare pe anumite piețe. Volkswagen lucrează la eliminarea acestor inconveniențe. După primele 24 de ore de la lansarea etapei de pre-rezervări au fost realizate peste 10.000 de înregistrări.

Clienții potențiali se pot înregistra online pentru un prim slot de producție a modelului ID.3 pe https://www.volkswagen.ro/id-hub/id-family/id prin plata unui depozit de 1.000 de euro. Ediția specială ID.3 1ST prezintă o serie configurații speciale și dotări complete de cea mai bună calitate.

Modelul din ediția specială ID.3 1ST disponibil pentru pre-rezervare are o autonomie a bateriei de până la 420 kilometri (WLTP). În timp ce prețul de pornire recomandat în Germania pentru modelul ID. care va intra curând în producție este de sub 30.000 de euro pentru versiunea de bază, ediția specială exclusivă este disponibilă la prețuri care pornesc de la 40.000 de euro. Din acest preț se va scădea prima oferită de fiecare dintre statele europene pentru achiziția de modele electrice.

Modelele ID.3 sunt produse cu amprentă de carbon nulă. Producția ID.3 1ST va demara la sfârșitul acestui an, iar primele modele vor fi livrate la jumătate anului 2020.

ID.3 este primul model Volkswagen realizat pe platforma modulară pentru vehicule electrice (MEB). După lansarea pe piață a modelului ID.3 vor urma și alte modele în această familie aflate acum în faza de studiu. Versiunile ID. CROZZ, ID. VIZZION sau ID. ROOMZZ au oferit deja o idee pentru direcția în care se va îndrepta marca. Prin ofensiva electrică lansată marca Volkswagen dorește să devină lider mondial până în anul 2025, cu peste 20 de modele integral electrice și peste un milion de vehicule conectate, cu emisii zero vândute anual.